Novinky na veletrhu jsou nutné ! – proč?

21. 2. 2016

19. ročník mezinárodního gastronomického veletrhu GastroFair –Víno&Delikatesy (26-28.4.2016) v Praze se blíží a přináší mnoho novinek. Proč? Na to jsme chtěli získat odpověď u organizátorů tohoto veletrhu.

Možná že není nutné tuto otázku pokládat. Je přece jasné, že se vyvíjí celá společnost, požadavky vystavovatelů i návštěvníků. A těmto požadavkům je nutno vycházet vstříc, jinak platí to nerudovské „Kdo chvíli stál již stojí opodál“. Takže spíš nakonec otázka zní : Přestože již organizujete 19. ročník veletrhu a jedná se tak o zavedený veletrh, o jaké novinky se bude letos na veletrhu jednat?

• Především jde o zavedení Zóny B2B (business to business), kde budou mít příležitost se

• V prostorách pro veřejnost je další novinkou vytvoření zóny placených ochutnávek

• Další novou věcí je, že se zavedený název veletrhu Víno&Delikatesy rozšiřuje o název

• Další novinkou na veletrhu by mělo být pozvání minipivovarů na veletrh. Pražští

• Věnování pozornosti jednotlivých dnů určitým objektům či určitým okruhům spolupráce sejít vystavovatelé přímo s majiteli hotelů, restaurací, cateringů, pizzerií, obchodníků z řetězců, z maloobchodů, ze zásobovacích firem i se zástupci vinoték. Navíc je možnost se účastnit veletrhu jen jeden den a tak nezatížit své výdaje o ubytování, stavbou stánků apod. To je systém opravdu nový, který pořadatelé, jak přiznali, nevymysleli sami, funguje takto v cizině a měl by pomoci všem vystavovatelům. Jsou totiž takoví vystavovatelé, kteří by své produkty rádi prezentovali veřejnosti a mají zájem je také prodávat. Pak jsou ale zase vystavovatele, kteří mají zájem pouze o kontakt s potencionálními obchodními partnery a nikoliv o prezentaci svých produktů veřejnosti. Více na www.vegoprag.cz/Nove-usporadani-veletrhu-.html
 

TOPlist